augmented reality app – Tijdens het Marketing 48 evenement van 19 september jl. heeft ArtBeat Virtual Reality haar toegevoegde waarde op het gebied van Augmented Reality gedemonstreerd. Met Augmented Reality kunt u afbeeldingen of objecten virtueel tot leven laten komen, dit om uw doelgroep laagdrempelig en interactief kennis te laten maken met uw product of plan.

Aron Versteeg van ArtBeat demonstreerde 3 toepassingen:
1. Een Augmented Reality app ter ondersteuning van een vastgoed campagne, of eigenlijk: 1 app die de basis vormt van al uw lopende verkoopcampagnes. De app kan meerdere beeld ‘markers’ herkennen, denk bijvoorbeeld aan integratie met advertenties en bouwborden.
2. De mogelijkheid om uw (bedrijfs)film te koppelen aan bijvoorbeeld uw visitekaartje.
3. De koppeling van Augmented Reality aan ruimtelijke objecten. Stel u staat vaak op een beurs met een product dat lastig uit elkaar te halen is, m.b.v. deze toepassing kunt u het virtueel van binnen bekijken en demonstreren.

Bekijk hieronder het filmpje van de demonstratie.

Naast de mogelijkheid tot interactie is waarde toe te voegen door:
– koppelingen met verschillende functies, denk aan e-mail formulieren en weblinks
– hergebruik van uw eigen 3D (BIM) modellen
– export naar diverse media: print, animatie, interactieve 3D en Facebook/web
– koppelingen met Analytics; bekijk wie uw app gebruikt en hoeveel.

[fb_button]